Standaard bezorgingstijd Indien het product voor 12:00 besteld is en het product is voorradig, dan zal het product nog dezelfde dag met de bezorger meegegeven worden. De bestelling is dan morgen al in huis (behalve in het weekend).
Aangepaste bezorgingstijd In sommige gevallen zal het leveren van een bestelling meer tijd kosten. Hiervoor zijn verschillende redenen zoals extra transporttijd omdat uw pakket geleverd moet worden op een van de Waddeneilanden.
Bezorging op de Waddeneilanden
Doordat bestellingen welke verzonden worden naar de Waddeneilanden vervoerd worden met de boot, kan het soms 1 à 2 dagen langer duren.
Bestelling in het weekend
Bestellingen welke in het weekend besteld zijn, zullen op dinsdag geleverd worden.
Bezorging rond de feestdagen
Rond de feestdagen kan het bezorgen van de bestelling langer duren. Dit komt voornamelijk door de drukte bij de bezorger.
Bestelling is niet bezorgd/compleet
Pakketbezorger is niet langsgekomen Soms kan het gebeuren dat een pakket niet bezorgd is. Mocht dit zijn, controleer dat eerst de brievenbus. De pakketbezorger laat namelijk een kaartje achter indien er niemand thuis was of het pakketje bij de buren is bezorgd.
Het pakket is niet compleet Indien er meerdere producten besteld zijn waarvan sommige artikelen niet voorradig waren op moment van bestelling, dan zal in sommige gevallen de bestelling gesplitst worden in meerdere bezorgingen. De overige producten zullen dan op een later moment geleverd worden.
Bestelling afhalen
Online bestelde producten kunnen momenteel (nog) niet afgehaald worden. Wilt u toch liever een product ophalen? Dan is het uiteraard wel mogelijk om het product in de winkel te kopen. U kunt het product dan gelijk meenemen? Zeker weten of het product voorradig is in de winkel? Neem dan contact met ons op.
Afleveradres wijzigen
Wilt u toch graag uw bestelling ergens anders laten bezorgen? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Vaak heeft de bezorger uw pakket nog niet opgehaald en is het voor ons mogelijk om het adres te wijzigen.
Bezorgen & Afhalen
Bij Roost Buitenkoken maken we het jou graag makkelijk. Of je nu kiest voor bezorging aan huis of liever je bestelling afhaalt in onze showroom in Haaksbergen, wij zorgen voor een soepele en betrouwbare service. Grote producten zoals barbecues, buitenkeukens en accessoires worden veilig en snel geleverd, zodat je direct aan de slag kunt. Woon je in de buurt? Dan ben je van harte welkom om je bestelling persoonlijk af te halen – handig én vaak sneller.
Bezorgtijden
Standaardlevering Bestellingen die vóór 15:00 uur geplaatst zijn en op voorraad zijn, worden dezelfde dag nog verwerkt en meegegeven aan de vervoerder. In de meeste gevallen wordt de bestelling de volgende werkdag geleverd (uitgezonderd weekendbestellingen). Je ontvangt van onze vervoerder een track & trace code waarmee je jouw bestelling in de gaten kunt houden.
Langer onderweg? Voor leveringen naar de Waddeneilanden of Zeeuws-Vlaanderen kan de bezorging 1 à 2 werkdagen extra in beslag nemen.
Weekendbestellingen Orders die in het weekend geplaatst worden, worden op maandag verwerkt.
Feestdagen en drukte Rond feestdagen of in drukke periodes kan de levertijd oplopen. Wij doen ons best om de bestelling zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen.
Niet of onvolledig geleverd?
Pakket niet ontvangen? Controleer altijd of de vervoerder een bericht heeft achtergelaten. Soms wordt een pakket bij de buren afgeleverd of is een nieuwe bezorgpoging ingepland.
De bestelling is niet compleet? Het kan voorkomen dat een bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd, bijvoorbeeld als een artikel tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval ontvang je de ontbrekende producten zo spoedig mogelijk in een aparte zending.
Afhalen in de winkel
Je kunt bij het plaatsen van een bestelling kiezen om online bestelde producten af te halen in de winkel. Neem gerust contact met ons op om de actuele voorraad te controleren voordat je langskomt.
FAQ - Veelgestelde vragen over bezorgen & afhalen
Hoe kan ik mijn bestelling volgen? Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace-link van de vervoerder. Hiermee kun je de bezorgstatus live volgen.
Kan ik zelf een bezorgtijd kiezen? Op dit moment is het niet mogelijk om een specifiek bezorgmoment te selecteren. Wel kun je via de track & trace-link vaak aangeven of het pakket bij buren of een afhaalpunt bezorgd mag worden.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben bij levering? Als je niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij buren af te leveren of wordt het naar een afhaalpunt gebracht. Je ontvangt hierover altijd een bericht in de brievenbus of per e-mail.
Kan ik mijn bestelling afhalen in de winkel? Online bestellingen kunnen ook in de winkel worden afgehaald. Wil je een product direct meenemen? Dan kun je dit aanschaffen in onze fysieke winkel. Neem gerust contact met ons op voor actuele voorraad.
Wat zijn de verzendkosten? Binnen het grootste deel van Nederland bedragen de verzendkosten €9,95 voor kleinere bestellingen, tenzij anders vermeld. Voor leveringen naar de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen gelden afwijkende tarieven.